KOLLA IN JYCKEN!!

Idag var Oliver och jag hos mina föräldrar typ hela dagen. Eller vi var rättare sagt på Leklandet i Tyresö på eftermiddagen. Där åt vi pannkakor till lunch och sen käkade vi Thai på ett lite kufit hak, men väldigt gott var det.
Här kommer några bilder på lilla Laban:




Bebis var som vanligt lite smått otrevlig, men inte mer än vanligt. Laban verkade inte särskilt berörd ändå. :-p








Helt galen i Oliver, tyckte nog han var smutsig i ansiktet och ville hjälpa till och tvätta. :-D






Så jäkla söt!








På Leklandet försökte jag fånga Isak på bild, men jag fick kämpa hårt och lyckades inget vidare. Han hade bestämt sig för att inte samarbeta. :-p 


Pustar ut i bollhavet! :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0