TORSDAG...

Igår var vi alltså iväg till Täby, jag och Heléne och Oliver och Filippa förstås. Träffade upp Erika med Elton i Täby Centrum och åt lunch och sen åkte vi hem till henne. Jättegulligt hus på landet. :-) Barnen fick ligga brevid varandra och det blev förstås liten fotostund, sen sov dem i soffan och vi blev bjudna på jättegod middag innan dem skulle åka på babysim och vi åkte hemåt. Lite bilder från dagen:






Elton, Oliver och Filippa







Förra fredagen lämnade vi Oliver några timmar hos mina föräldrar och var på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Så sjukt bra film!! Och världens minsta och sötaste lilla hundvalp har min mamma skaffat, en liten chihuahuablandis som heter Laban. Har tyvärr ingen bild, men han var helt galet liten, mindre än en kanin och vi kunde liksom bara skratta när han trippade runt på golvet. :-D Undrar hur Bebis kommer bemöta honom, om hon fattar att det är en hund? :-p
I vilket fall så hade det gått jättebra med Oliver och faktiskt så kändes det inte så jobbigt att lämna bort honom, det var rätt trevligt att få kolla på en så bra film helt ifred. :-)
Idag har vi varit ute och gått, jättevarmt ute. Ätit lite lunch medan Oliver fortsatt att sova i vagnen. Nu ska vi till Öppna förskolan om en stund och det är jättebra attt han sover, då är han förhoppningsvis pigg och glad medan vi är där!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Söta bebisar!!!! Kul, jag läser ju Erikas blogg också!

2009-04-14 @ 17:44:38
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0