Ett kort inlägg med bilder.

Har praktiserat och gått kurs i två veckor nu, låånga späckade dagar, hur kul som helst, intressant. Är helt slut. Och har knappt träffat Oliver vissa dagar.
Heléne gör ett hästjobb med två ungar, varav en lite sjuk och dålig i magen, tidiga mornar, förflyttningar mellan lägenheterna. Har dessutom tagit körkort OCH fyllde år den 9/12! GRATTIS!!! Jag har bytt mobil och alla inlagda påminnelser, födelsedagar och annat har jag inte flyttat över så jag missade liksom det. Skäms på mig!
Filippa har fyllt 1 år!!! Och haft kalas!
Oliver har varit sjuk lite till och från, är dålig i magen mest hela tiden.
Bjuder på lite bilder..

Födelsedagsbarnet med sina nya fina rosa ballerina!


Oliver ville så gärna prova dem och Filippas rosa napp. Söt! :-)


Gungzebran var himla kul.

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0