HAN GÅR!!! :-D


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Härligt Oliver!!! :)

2009-12-12 @ 12:40:48
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: erika

hej!! det är så kul att han går!! WOW!!



ja jag ger ju elton mjölkfritt o hade oxå mkt yoghurt mm innan.



det finns ett närke i mataffärer som heter EnaGo mjölkfri välling och har även EnaGo mjölkfri gröt. (har bara testat vällingen o den e bra).



sen finns märket "Äntligen" vitt rostbröd, det är mjölkfritt.



jag kokar mycket kräm på frukst o bär. annars finns ju fruktpureburkar. men ja ger kräm istället för yoghurt nu. all frukt o grönt är ju bra alternativ.

vill du ha tips på lätt kräm hur man gör de så hojta! så enkelt!



till middag blir det ju ingen mjölksås. istället kan du använda oatly havremjölk som såsbas. eller cocosmjölk (sån man har till wok) eller 4 månaders morotspureburk, de har jag ibland istället för tomatsås. går perfekt e e bra tjocklek.



skriv om du behöver mer tips!



erika



2009-12-13 @ 20:01:19
Postat av: Anonym

hej! ja jag är ju trött som en annan snigel. senil oxå. såklart ja vet att han var här <3 glömde bort o skriva de bara



erika

2009-12-17 @ 07:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0