ALLA HJÄRTANS DAG!


Den här söta filuren som sitter på en blompinne fick jag av Fhilip tillsammans med jättefina blommor och ett hjärtformat ljus. ♥


Det här fick han av mig:

Det blå med en giraff på är ett tandborstfodral. Sist han skulle åka iväg över natten blev han lite tjurig för att jag hade slängt en tandborste som jag tyckte låg och samlade damm, det var tydligen hans "resetandborste". Det lät som om han var ute och reste hur ofta som helst. :-p Så nu har han ett fodral att ha sin resetandborste i! :-D
Idag har Fhilip varit runt och snurrat lite, kollat på en bil med sin bror bl a.
Jag har varit runt lite med min mamma och handlat lite. Några krukväxter till köket, ska vi försöka sköta dem bara. Jag hittade ett par mjukisbyxor för 100 spänn på en utförsäljning! Lite underkläder, strumpor, tvättlappar, kollegieblock och annat smått och gott. Oliver fick pyjamasar och borste och kam med spöket Laban på av mamma.




Med ny pyjamas på. :-)
Nu ska vi försöka ha en lite Alla hjärtans dag-mysig kväll i sällskap med en skrikig Oliver. :-p Igår somnade han faktiskt i vagnen runt 12, inte under promenaden utan efter, men iaf. Sen var jag upp och matade kl 02.40, efter somnade han om i sin egen säng kl 3 och sov till 6.40. En helt ok natt med andra ord.
Försöker pricka när Bebis sitter vackert:








Och där satt den!! :-D
Ha nu en trevlig Alla hjärtans dag-kväll alla!! :-)

Kommentarer
Postat av: Angelina

titta gärna min blogg :D e vän me erika

2009-02-14 @ 21:12:29
URL: http://anelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0