FREDAG!

La Oliver i vagnen runt 12 igår natt och sov till 7 på morgonen gjorde han, då väckte jag Fhilip som försovit sig. Jag gick ut och snabbrastade hunden medan Fhilip gjorde sig iordning. Sen fick Oliver mat och komma till sängen och efter det fick jag något ryck och skulle rensa papper. I sängen kl 7 på morgonen. :-p Det tog nog inte så lång stund för strax sov vi igen, till strax före 11. Lite stress. Skulle ju möte Heléne nedanför kl 11, så messar att jag blir lite sen. Iaf, promenad blev det, sen snabbfrukost och fixa iordning mig lite snabbt och iväg till vårdcentralen. Samma tjafs om vagnen idag med och så var läkaren 40 min sen! :-/ Men men, tabletter och en salva fick jag till slut och ska lämna allergiprover på måndag. Allt som allt med läkar- och labbesök och till apoteket tog det 3 timmar! Trodde jag aldrig skulle komma hem, fick kämpa för att hålla mig vaken ibland. Men nog tycker jag att det har hjälp lite redan, såå skönt! Oliver har varit skrikapa hela kvällen så vi turas om att ta honom och kolla på nån dålig film på tv:n. Badat badkar med Fhilip har han gjort också, det var skönt så då var han tyst. Han får nog följa med i vagnen ut på sista rundan med hunden, hoppas han somnar då. :-)
Lite bilder från kvällen:




Sover lite i babygymmet. Jag alltså. :-)


I badet med pappa.








Han har utslag han med, stackarn, nu på bröstet. Har pratat med Bvc och helt i sin ordning enligt dem. Får verkligen hoppas det.




Här ser han rätt skön ut tycker jag. :-)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej, kan det vara värmeutslag som Oliver har fått? Kanske därför han var grinig ikväll; det kanske kliar? Kram Farmor

2009-02-14 @ 00:29:45
Postat av: Josefine

Hej! Dem frågade på Bvc om han hade det över hela kroppen för i så fall kunde det vara värmeutslag. Han har haft det ett par veckor nu, i ansiktet och nu ner över axlarna och mot bröstet. Blir sådär rödfläckiga ibland bara, kanske det kliar då och därför han skriker. Tydligen så får en del barn utslag och skorv och grejer och man ska inte göra ngt åt det. Mvh Josefine

2009-02-14 @ 11:18:54
Postat av: Josefine

Fast nu när jag tänker efter kan det nog vara så att det blir sådär rödfläckigt av värme. Han kan vara så i ansiktet också, men aldrig när man är ute...

2009-02-14 @ 11:20:46
Postat av: Amanda

Va mysigt med badkar så man kan bada tillsammans! Längtar till i sommar så man kan bada med dem i sjön!

2009-02-14 @ 11:50:23
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja det är det verkligen, kanon med badkar! Och sommaren längtar jag också till! En liten rund uppblåsbar pool med något gulligt tryck i botten. Så ser min sommardröm ut. :-p

2009-02-15 @ 00:26:47
URL: http://minprinsoliver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0