HELGEN SOM VARIT!

I fredags efter den vanliga promenaden i motionsspåret kom Anna hit och var här ett par timmar. Skönt att kunna lämna över Oliver och få lite egentid i badrummet utan öppen dörr och ständigt spetsade öron. :-) På kvällen badade jag i badkaret tillsammans med honom, jättekul!











På lördagen sov vi allihop till halv elva. Då smög jag ut med hunden och gick en lång skogspromenad i dimman och sen stressade vi på lite med duschar, frukost, matning, blöjbyte, påklädning och hundrastning för att inte tala om att få in en barnvagn i en 740 där man bara kan öppna ena bakdörren och där sitter en bilbarnstol! :-/ Det tog med andra ord sin lilla tid, men iväg kom vi till sist och åkte till Globen där jag mötte upp Olivers farmor inne på Polarn & Pyret där det var slutrea. Så han fick några fina tröjor därifrån. Efter det åkte vi till Babyland i Kungens Kurva och fick en BabyBjörn babysitter, mycket efterlängtad!! Köpte lite annat när vi ändå var där, bl a leksaken till sittern, en bröstpump och nå´t mer som jag glömt bort. :-p
Sen åkte vi vidare till ett mysigt fik vid Klubbensborg innan vi skildes åt och vi åkte och handlade på Ica Maxi och hyrde några filmer.  Lite bilder från dagen:


Helgens outfit!




På Babyland med farmor och farfar. Skyddet passade perfekt i lånevagnen! :-)


På fiket. Jag bara måste komma iväg och sola!! :-p


Hemma.


Lite trött. Sover i sin jacka. :-)


Testar babysittern!


Provar leksaken.


Får lite hjälp av pappa.

På söndagen åkte vi först tillbaka till fiket som vi var på dagen innan för vi hade naturligtvis lyckats glömma skötväskan där. Mycket att tänka på nu, barn, babyskydd och skötväska. :-p Sen åkte jag hem till min föräldrar, Olivers mormor och morfar och var där till kvällen. Mamma tog några fina bilder när Isak som är , Olivers enda killkusin håller i honom men jag har inte dem här tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka söta bilder på lilla prins charming! =)

2009-02-10 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0