HELGEN.

I lördags åkte jag, Oliver och Bebis hem till mina föräldrar i Älta och var där hela dagen. Passade på att stanna till vid macken och pumpa upp däcken på barnvagnen när jag ändå hade den i bilen. Det hade ju snöat lite så vi gick till Ältasjön så Isak och även Philip kunde åka skridskor, och lite pulkaåkning på vägen blev det. :-) Sen hem till varm choklad med vispgrädde och blåbärspaj med vaniljsås. Mums! Melodifestivalen på kvällen. Lite bilder från dagen:























 

I morse var jag ute med Bebis runt 8.30 och redan då hade det snöat en del, så vi gick ut och pulsade i skogen i en timme. Sen hem och åt grötfrukost och efter det gick vi och la oss och sov lite till. Mitt på dan nångång tröttnade Oliver och blev jättegnällig, då var det liksom inte längre lika behagligt att ligga kvar i sängen. :-p Fhilip fixade lunch och jag och Oliver badade en ganska lång stund i badkaret. Han hade nog ganska ont i magen hela eftermiddagen, var gnällig och skrikig och sov bara jättekorta stunder och medan vi var och handlade på Ica Maxi. Gnälligheten höll i sig hela kvällen när vi var hos Fhilips föräldrar och dippade grönsaker och kollade på Beck. När vi kom hem och han fått mat och pyjamas på bäddade jag ner honom i vagnen och tog Bebis med och grannen Gabriel som sällskap och så har vi gått hela Jordbro runt på visserligen plogade, men återigensnöade gångvägar. :-p Jättetungt och tog jättelång tid såklart. Men nu sover iaf Oliver djuupt. :-) Frågan är vart vi ska gå imorgon vid 11, motionsspåret lär ju inte vara något idé. Kl. 14 imorgon ska jag vara på återbesök på Huddinge Sjukhus, funderar på om jag ska åka kommunalt eller ta bilen. Hmm....
Ikväll fick vi grönt ljus för att åka upp till Bollnäs, där Fhilips föräldrar har ett hus, och vara där nästa helg. :-) Vi åker på torsdagkväll och kommer hem igen på måndag så det blir en riktig långhelg. Jättekul!!
Nej nu måste jag verkligen gå och lägga mig! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0