IDAG..

Gick vi upp vid nio, matade, bytte blöja och bytte kläder, åt frukost, diskade, borstade tänderna och gick ut vid elva. Hundarna busade på som vanligt.



När vi kom hem sov Oliver kvar i vagnen så jag har duschat, lagat och ätit lunch och gått igenom lite post och sitter nu vid datorn och han sover fortfarande. :-) Kl. 16 har jag tvättstugan och ska tvätta mina kläder, våra sängkläder och handdukar i parfymfritt tvättmedel som en del i ledet att eliminera orsaker till utslagen och klådan. Min tid på Huddinge Sjukhus imorgon blev tyvärr avbokad så jag fick en tid till vårdcentralen istället. Ser fram emot det så mycket att man skulle kunna tro att det kommer hända nå´t jättedrastiskt, som om jag kommer få värsta mirakelkuren så kommer allt kliande bara gå över. Så kommer det naturligtvis inte bli, men förhoppningsvis kan jag få hjälp med att lindra det lite, för snart orkar jag inte. Jag bara orkar inte. Orkar inte göra nånting, inte åka nånstans, för jag vill bara klia hela tiden. :-((

Så här blev det ovanför skötbordet med hyllorna:


Som sagt, det enda som fattas är en liten mobil som ska hänga från den översta hyllan, men vi har svårt att få i kroken.

När Oliver har varit gnällig ett tag och inte kan somna har jag kommit på att diska en stund, ta en dusch eller som här:


Ställa in honom i badrummet under en rinnande vattenkran är ett bra knep för att få honom att komma till ro. Han gillar helt enkelt ljudet av rinnande vatten. Inte världens mest miljövänliga grej att göra kanske.. :-p
Här kommer lite andra sovbilder:




Sover efter 11-promenaden. Lammskinnet som jag fick av mamma har verkligen kommit till användning där. :-)


Ibland får han följa med ut på sista hundrastningen på kvällen, i pyjamas och inlindad i filten så kan han sova vidare sen, bara öppna upp och lätta på filten.


I sängen.


I babysittern.




I soffan.


Och en på Beban när hon för en gångs skull ligger i sin egen soffa. En kompis som var här frågade vem som sov där, hon trodde seriöst att det var där Fhilip fick sova när han blev förvisad från sovrummet. :-D


En av få bilder när Oliver skrattar, har så himla svårt att fånga det på bild. Här att det kaninen på skyddet som är lite skojig. :-)

Nej, nu mås


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! :)

2009-02-11 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0