Lite besök idag

Vi började med promenad idag, som vanligt kan jag nästan säga nu. För det börjar ju bli en vana. :-)
Sen kom Therese hit med sin söte Noah. Jag skulle möta henne vid tåget så hon messar när hon är på tåget och jag tänker att det är väl lugnt, det tar sin lilla stund att åka hit. Alla gnäller ju hela tiden på att vi bor på landet, såå himla långt bort. :-p Men vips, så var dem framme och Oliver som sovit i vagnen efter morgonpromenixen vaknade lite oplanerat och var vrålhungrig. Lite stress. Det är så svårt att förklara hur man ska gå för att komma hit, men det gick bra ändå. Oliver och Noah är synkbröder, dem var beräknade att födas i princip samtidigt runt jul, men Noah hade lite bråttom och föddes den 18 december och Oliver hade ju inte bråttom alls... 
Det var hur som helst väldigt trevligt och jag hoppas att vi ses fler gånger med inte hur långa mellanrum som helst!  :-)
Lite bilder från idag:




Här är de sköna puma-skorna som vi bara väntar på att han ska kunna ha:



Det blir helgrymt till den här dressen:


Och den här piléjackan till:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0