LITE NYA KLÄDER.

Den här fina muggen fick jag av Fhilip i söndags. :-)

Och Oliver fick de här fina kläderna av sin mormor:

De här fina tröjorna av sin farmor:

Lite som vi själva handlat:



Mycket tröjor blir det! :-)

Några bodysar. Kolla in dem här söta simbyxorna:

Stygga vargen! Ser rätt snäll ut dock. :-p


Hade tvättstugan idag och lägger in 4 fulla maskiner och startar, ser då att den enda torktumlaren som tillhör den tvättgruppen är trasig!! Kul! Hur mycket blöt tvätt som helst i upphängd i hela lägenhet. Blir så trött på den här jäkla skittvättstugan. Fick vara glad att EN centrifug funkade iaf... Bäddade rent i sängen med ickeparfymtvättade sängkläder, smått blöta. :-p Jag bryr mig inte, är bara skönt med det blöta och kalla men Fhilip kommer få spelet. Och vände på bäddmadrassen två gånger om innan. Heléne som sa det, min logik funkar visst inte riktigt. Lustigt att min grop är värst fast Fhilip är tyngre. Fast min vikt har iofs varit rätt koncentrerad till mitten av kroppen.
Nu börjar Oliver vakna så vi ska sitta i soffan lite och kolla på Efterlyst.

Kommentarer
Postat av: Fhilip

Du e en underbar tjej som e jätte duktig på det mesta .

specilet med en lika underbar pojke vid namn oliver. Jag älskar dig jätte mycket .



Jätte kul att du håller på med blogg . JAG ÄLSKAR

DIG.

Din Fhilip

2009-03-04 @ 11:05:20
URL: http://minprinsoliver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0