LITE RASTLÖS..

La Oliver vid 22-tiden igår och han tog lite tid på sig att somna, ca en halvtimme. Men sen sov han till 5.30, gick upp och matade och la han i sin säng och han låg där och knorrade ett tag. Vid 8.30 vaknade jag, gick upp och åt frukost och kl 9 vaknade Oliver och fick mat igen. Sen diskade jag, tog en dusch och bytte sängkläder. Fhilip bytte visserligen igår men det blev lite för mixat för min smak så pedanten i mig var tvungen att göra om lite. :-p Kl. 11 gick vi den vanliga promenaden, fast utan Snickan idag som är på vila eftersom hon är halt. Bebis är lite korkad så hon sprang iväg och ställde upp sig i lekställning och fattade liksom inte att Snickan inte var med. :-D Men hon verkade nöjd över att vara själv lite ändå och få lite uppmärksamhet. Vi gick rundan åt andra hållet idag som omväxling. I övrigt har jag kommit in i nån form av "fånga vintermyset-period" och känner att den här mörka årstiden ändå går mot sitt slut. Vi måste passa på att tända massor av levande ljus hela tiden! Våran i vanliga fall ganska varma lägenhet är som en ångande bastu på kvällarna! Det är så varmt att jag ibland blir på dåligt humör för att jag inte kan tänka ordentligt för att det är för varmt. :-p Men mysigt är det!! :-) Ny dator är högsta prioritet just nu. Först att rädda dem bilder som finns här på. Ska snart börja röra på mig in mot Gullmarsplan, kl 14 ska vi träffa upp Heléne och Filippa vid tunneln och gå till centrum och köpa ersättning och sen vidare mot tåget. Vi kom fram till att det är trevligast och nästan enklast att åka kommunalt iaf. Jag ska ta en cider till maten har jag bestämt! :-) Ska sminka mig och fixa håret lite, väcka upp Oliver och mata, byta blöja och kläder först. Nej, nu kanske jag måste sätta lite fart om jag ska hinna!! :-)


Kommentarer
Postat av: erika

GUD VA BRA HAN SOVER!! elton somnade 23.30 o vaknar 04.00. sen sover han till 7. sen upp..

2009-02-21 @ 09:28:19
URL: http://taby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0