LITEN PERSONALTRÄFF!

Ahh, har bara suttit och väntat på att kamerabatteriet ska laddas på lite så jag kunde lägga upp bilderna från ikväll! :-) För tyvärr var jag så überklantig att jag inte kollade batteriet så kameran dog såklart nästan direkt. :-/ Och innan dess bad jag helt fel person agera fotograf vilket resulterade i en serie bilder, totalt oskarpa. Men ni får hålla tillgodo med dem jag har ändå. :-) Anna skulle maila över dem hon tog i efterhand. Vi träffades på 7-Eleven i Gullmarsplan, roligt var att alla vi som är föräldralediga kom och visade upp våra arvingar, dvs jag och Tessan och även Heléne, som i vanliga fall jobbar på dagis, men är anställd som extrapersonal. Heléne var först ut med Filippa som är född den 29 november, sen Therese med Noah som är född 18 december och sen jag med Oliver som är född den 3 januari. Vad härligt det måste ha varit för vår chef när han tog emot dem goda nyheterna i våras! :-p Med var även chefen Lelle, Najib, Anna, Gabriel, Josef, Hanna och Annas kompis som inte jobbar på 7-Eleven. (Sorry, har blivit så himla dålig på att komma ihåg och hålla reda på namn). Det här var nog sista gången vi gjorde något sån´t här eftersom Lelle har sålt butiken och kommer överge oss för en bensinstation i Bålsta. Passar också på att säga hej då till Anna, måste vara världens mest bebiskära människa, säger aldrig nej till att hålla och greja, som ska ut på en riktig långresa till bl a USA, Peking och Australien och vara borta en månad! HEJ DÅ OCH TREVLIG RESA!!! HÄLSA ALLA AUSTRALIENSKA DJUR FRÅN MIG!! :-D 
Det var iaf en väldigt trevlig kväll i väldigt trevligt sällskap!! Väldigt god mat också, som vanligt på Mongolian. :-) Tyvärr så överskuggades det lite för min del av en jätteotrevlig händelse när vi gick ut ur butiken på Gullmarsplan när jag skulle slänga något i papperskorgen precis när jag gått ut och vagnen tippade! Som heligaste tur var låg Oliver så väl inbäddad i mjuklift och överdrag att han nog bara blev rätt förvånad. Själv blev jag helt paralyserad av skräck och förstod inte ens vad som hänt. Det var verkligen otäckt!! Vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt. En jättesnäll alkoholiserad herre var iaf jättegullig och hämtade en servett till en rädd och gråtande mamma som behövde lite tröst. :-) Nej, allvarligt, vagnen måste omedelbart inspekteras ordentligt, det får aldrig hända igen. Till en början ska däcken pumpas ordentligt!


Barnvagnsparkering x 3 inne på lagret. :-p


Anna, Tessan, Heléne och Filippa


Heléne och lilla Filippa






Föräldraligan




Oliver, Noah och Filippa


Najib


Josef med Oliver



 
På restaurangen

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha du skojade verkligen INTE när du sa att alla bilderna blev kaos! Hehehehe, Ska försöka lägga över mina bilder i morgon! =) Kram barnkära tanten

2009-02-21 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0