PÅ MAMMAS JOBB IDAG.

Fortsatte min effektivitet igår med att bada Bebis. Vet att jag badade henne nån gång strax innan jul och sen nästan exakt en månad senare och igår var det alltså dax igen. Ungefär så lång tid går det innan det knappt går att vara nära henne. Det är munnen som luktar illa, fast jag försöker komma ihåg att borsta så ofta som möjligt och vi ger henne DentaStix varje dag, och till slut luktar hon i pälsen med eftersom hon slickar sig runt munnen och så. Känns lite ofta att tvätta henne varje månad men man vill ju kunna andas i närheten av henne liksom. :-p
Idag åkte jag, Oliver och Bebis till min mammas jobb i Saltsjö-Boo och var där några timmar. Fick en jättefin overall, ju mer jag tittar på den desto finare tycker jag att den är. Tack mamma!


I nya overallen. Nu ser man inte fodret men det är jättefina färger, grönt och brunt och röda nyckelpigor. :-)
Oliver låg på golvet och hade en lång skrattstund som jag lyckades fånga på bild:












Sovpaus...


Bebis sovpaus...


Medan andra måste jobba hårt! :-p
Ikväll har jag rensat ut Olivers garderob, tyvärr så är det så att alla 56-kläder är för små nu. Så mycket som vi inte ens har hunnit använda eller bara använt en gång, men men. Sen har vi packat, Bebis foder och täcke och grejer och kläder till Oliver är väl det som är klart. Imorgon har jag tvättstugan mellan 7-10. Kul! :-p Sen en promenad vid 11 och sen måste jag till Haninge Centrum och gå på banken, sen hem och bada Oliver och packa resten. Och försöka få in allt i bilen kan bli ett projekt för sig, vagnen och hunden och väskor. :-D Ingen dator på några dagar, inget bloggande. Men kommer ha massor att skriva och massa bilder när jag kommer hem sen!! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0