En helt vanlig dag idag.

Sov till nio i morse. Sen gick vi ut med Heléne, Filippa och Snickan vid elva. Ganska kallt ute med pigga hundar som resultat. Så här ser det typ alltid ut när vi är ute:




Full rulle!



Full rulle!
Snickan

Efter att ha ätit lunch och duschat ställde jag upp alla grejer på hyllorna ovanför skötbordet som Fhilip, kors i taket :-p, fick upp igår kväll. Jätteskönt! Det enda som saknas nu är mobilen, sen är det klart. Sen rensade jag ut Olivers garderob, en hel påse med kläder som är för små, mycket har vi inte ens hunnit använda. Det som saknas i stl 62 är bl a några kortärmade bodysar och ett par pyjamaser. När Fhilip kom hem ville han kolla på den sista av filmerna vi hyrde i lördags innan han blev upplockad av en kompis för att åka och lämna dem och där emellan hjälpa Jacob med nån bilgrej. Nu kollar vi på Hide and seek på 3:an.



Så här rosig om kinderna blir man när man varit ute i kylan en timme. :-)


Kommentarer
Postat av: fredrik ejestål

ni har ju trots allt fött ett helt och friskt barn och jag har haft äran att gratulera fillip så är kommer kramar ricktat dit håll kram puss å så hoppas jag på en ljus framtid.

2009-02-16 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0