BARNKALAS IDAG!!

Japp, idag har Oliver varit på sitt livs första barnkalas! :-) Eller kanske rättare sagt kusinkalas, för alla hans kusiner var där, Isak som fyllde 7 år igår den 6 mars, grattis!, Laura, Andréa och Filippa. Jättetrevligt var det med massa god tårta och kakor och barnen med tänder fick godispåsar medan barnen utan fick varsin söt liten teddybjörn. :-) Och Oliver fick ett par söta blå byxor av mormor! Massa bilder från dagen:


Födelsedagsbarnet Isak med några av sina födelsedagspresenter!


Fhilip fick snabbt en ny kompis i Andréa! :-D


Filippa i babysittern.


Laura.


Heléne och Jacob.


Oliver och Andréa.


Isak och Andréa.


Jacob och Filippa.


Fhilip och Oliver.


Laura i motionstagen.


Mormor med Oliver.


Puss!


Babykusinerna Filippa och Oliver.








Laura och Andréa med Oliver.




Kusinerna samlade.


Heléne med Filippa.


Sten, sax och påse om blöjbyte!! :-p


Farmor med Filippa.


Olivers morfar, övriga barns farfar.


Philip i egen hög person! :-p


I påklädningstagen.




Olivers nya leksak!

Hela veckan har vi varit jätteduktiga och gått i motionsspåret med bärselar! Eftersom det är oplogat där och det blir så himla spårigt då så är det tungt och jobbigt att dra barnvagnarna. Som resultat har jag lite smått ont i axlarna, speciellt på ena sidan eftersom jag går och kollar snett neråt för att se vart jag sätter fötterna. Men förhoppningsvis på måndag ska det ha smält undan tillräckligt för att kunna dra vagn igen, om det inte är snorhalt istället!
På måndag ska vi på återbesök på Södra BB, på tisdag fyller jag år, på onsdag börjar Oliver och jag på babymassage på bvc och på torsdag ska vi till barnläkaren för 2-månaders kontrollen. Ska bli jättespännande att se hur mycket han väger och hur lång han har blivit! Sist vi var på bvc var för en halv evighet sen, i slutet av januari. :-)








Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Kom inte at nan dator igar da jag istort satt bara akte buss och sov. =) Sa Grattis lite i efterskott!!! Hoppas du hade en bra fodelsedag. Har inte hittat din parfym an men har hittat en grej till oliver. Aker till LA i morgon sa far titta lite mer dar. Kram

2009-03-11 @ 06:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0