För ung?

Idag var jag ledig och hade Oliver hemma från dagis. Svängde förbi på IcaMaxi och gick in och köpte blöjor, några bananer och en Red Bull. I kassan blev jag ombedd att visa legitimation?? För att få köpa en Red Bull! Blev helt överlycklig!! :-D Fyller 30 om ett par dagar. 30-årskris? :-p

Passade på att klippa mig idag också, vill ju se lite ut som om jag ansträngt mig när vi åker på kryssning i helgen. :-p Håret blir ju inte sådär jättekul när man går i keps hela dagarna.

Oliver är *pepparpeppar* hyfsat frisk fortfarande, hade en liten förkylningssläng i helgen. Han är stora killen nu och gör så roliga saker som jag blir alldeles förvånad över. :-)
Borde slänga in lite bilder känner jag..

Och på jobbet går det iaf bättre. Det varmare vädret har verkligen gjort sitt. Nu har vi en ny kampanjtävling och den här gången ska vi bara inte ligga bland dem sista på regionslistan. Vi har även en intern tävling för flest sålda kampanjer per pass och, en smula orättvist, för hela kampanjperioden. Inga höga vinster som står på spel, biobiljetter och presentkort på systembolaget. Men äran!! :-p Vi är iaf ett par som känner tävlingsinstinkterna komma fram och kämpar på lite. Och det är ju bra för affärerna.. :-p
Och för den stora tävlingen har jag för mig att det ligger pengar i potten.

Ja, det var väl det senaste härifrån. Om någon undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent så är det ett namnsmycke (som jag själv vill välja:-) och en tatuering som står på listan. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0